STEAM-GRUPP
bålsta Bålsta
STEAM-GRUPP
bålsta Bålsta
1
SPELAR
10
ONLINE
Grundades
21 april 2009
Språk
Svenska
Plats
Sweden 
53 kommentarer
1 mar @ 5:47 
äre bara jag som har down syndorme?
5 jun, 2025 @ 11:44 
Vilka här hamna också på svarta listan....
5 mar, 2025 @ 12:33 
vad är det för jjävla pipande i bålsta
16 jan, 2025 @ 9:18 
jag har underhållit mig själv med dessa lek innan
16 jan, 2025 @ 9:16 
IVE PLAYED THESE GAMES BEFORE!!!! (Jag har spelet dessa spel förut!)
14 jan, 2025 @ 13:26 
JAG VILL VETA ALL MOHIB LORE DMA MIG SKA GÖRA KAOS MED HAN!!!!!!:steamhappy:
12 dec, 2024 @ 7:01 
jag älskar bålsta wla himlen på jorden gud designa bålsta för änglar och alla bålstabor är fria från synder bomboclat jag älskar bålsta min poss blir dripping wet av att bara se bokstaven B för det påminner mig om bålsta ♥♥♥♥ jag älskar bålsta
12 jul, 2024 @ 6:28 
Käften dräng du spottar på maten äckel hora
19 jun, 2024 @ 13:58 
kom donken bålsta jag lagar fetaste hamburgare
22 jun, 2023 @ 6:36 
faaaaacckkkk vad jag gillar mohib
30 nov, 2022 @ 14:00 
i love kids
25 sep, 2022 @ 12:50 
tre streck valla på båda mina ben
12 aug, 2022 @ 15:06 
freedeadmen
22 feb, 2022 @ 13:36 
i put kungsängens mamma in a elephant spliff:csgoanarchist:
22 feb, 2022 @ 13:33 
Skuldsatt för livet...
13 jan, 2022 @ 7:10 
den här är fett fet gamers
2 jan, 2022 @ 15:15 
hej grabbar
3 dec, 2021 @ 8:39 
ok
25 sep, 2021 @ 5:34 
Kungsängen > Bålsta
10 jul, 2021 @ 5:12 
mohib är en real one
17 apr, 2021 @ 4:55 
BÖDI BÖDI
7 apr, 2021 @ 3:20 
OOGA BOOGA MADAFAKA
6 apr, 2021 @ 11:50 
mohib jobbar på tågstation
5 apr, 2021 @ 7:53 
sup gubbs
10 mar, 2021 @ 4:59 
äre bara jag som vill se en till del av fotboll med gänget? :steammocking:
5 dec, 2020 @ 7:33 
men jag berättade det för rektorn
5 dec, 2020 @ 7:33 
mohib slog mig idag
22 nov, 2020 @ 5:30 
mohib jobbar på futurum och på tågstationen
25 jul, 2020 @ 18:20 
Bålsta är gay
30 jun, 2020 @ 11:15 
Bro är mycket bättre än Bålsta men ska joina gruppen ändå för att jag bor i Bro :)
1 apr, 2020 @ 13:45 
Mohib kastade en dusch på mig idag efter att han satt mig på svarta listan :/

Känner mig obetryggat rädd och ängslig.
2 nov, 2019 @ 17:41 
Man är inte en riktigt bålstabo om man inte blev rånad av Abdulla på tågstationen :pinballskull: :bpak47:
21 okt, 2019 @ 7:56 
dwad
30 jul, 2019 @ 15:06 
du är bög
25 apr, 2019 @ 5:08 
Kungsängen är bättre än Bålsta, då alla i Bålsta lider av bieffekterna av frändesamlag!
14 mar, 2019 @ 11:40 
wassup my nwords
7 jan, 2019 @ 7:25 
ey lyssna vad vet ni om 196
13 dec, 2018 @ 8:50 
Tjo
4 feb, 2018 @ 11:01 
haschis finns
27 sep, 2017 @ 6:33 
nån som vill spela de bah adda
27 sep, 2017 @ 4:05 
Wazzup! Vilka Ranker e ni?!
2 maj, 2017 @ 13:42 
heil
6 mar, 2017 @ 3:49 
skrrrrrrrt
22 feb, 2017 @ 16:04 
hejsan grabbar
16 feb, 2017 @ 10:47 
fak her right in the pu$$y!
4 dec, 2016 @ 4:26 
blayt
:steamfacepalm:
4 okt, 2016 @ 9:48 
B-Town
5 aug, 2016 @ 14:22 
nån bålsta bo som vill köra mm?
rank mge