STEAM-GROEP
Robots are cute! CutieBot
STEAM-GROEP
Robots are cute! CutieBot
4
IN SPEL
30
ONLINE
Opgericht
26 oktober 2017
Locatie
Japan 
16 opmerkingen
21 sep 2025 om 7:16 
Add me for a robo buddy :]
27 apr 2025 om 13:51 
beep
14 okt 2024 om 15:07 
beepboop
4 feb 2024 om 7:47 
does anyone else want to f*ck adam smasher as much as i do? need some of that borgussy
28 aug 2023 om 11:08 
I like to think I'm cute.
11 okt 2018 om 17:49 
Im not a robot but i do enjoy cute robots :shigure2:
22 apr 2018 om 22:09 
Yes please
27 jan 2018 om 8:25 
<3
28 okt 2017 om 3:04 
Ruby!!!:SYMSheart:
28 okt 2017 om 3:03 
Heyo everyone :Bsha_VII:
28 okt 2017 om 2:26 
hellooo everybody:NorminBlue:im reki:yorha:
27 okt 2017 om 1:10 
Yes.
26 okt 2017 om 22:36 
Cute robots are cute! :SavedLife:
26 okt 2017 om 22:03 
Game about cute robots
26 okt 2017 om 17:52 
I Agree and thats why I comment here first :nier_resistance: