STEAM GROUP
EFF vs. Machine EFFvM
STEAM GROUP
EFF vs. Machine EFFvM
0
IN-GAME
0
ONLINE
Founded
May 4, 2014
Language
Dutch
Location
Netherlands 
28 Comments
Feb 10, 2016 @ 7:25am 
Ik ga, maar niet als TF2 karakter denk k. Sander en ik gaan met een AA groepje I think? Moet ik nog effe nachecken.
Feb 10, 2016 @ 5:28am 
Gaan we dit jaar weer naar de EFF? En welke dag?
Sep 24, 2014 @ 10:38am 
of gwn lekker rondkloten in wat random servers zoals net XD was geweldig
Sep 23, 2014 @ 11:40am 
OW volgend jaar wil ik zeker, en MvM natuurlijk :)
Sep 23, 2014 @ 10:13am 
Ja, of misschien tot snel in MvM :balloonicorn:
Sep 23, 2014 @ 2:10am 
t was echt geweldig :) tot volgend jaar denk ik?
Sep 21, 2014 @ 12:42pm 
Hey you all, het was leuk de groep in Arcen to zien. :)
Sep 19, 2014 @ 10:54pm 
Weet ik, in Arcen.
Oh, wacht. Je bedoelt het laatste deel xD
Ja, gewoon bij de ingang dan?
Sep 19, 2014 @ 12:54pm 
Ehm, Sander? Het is niet in Haarzuilens dit keer, he xD
Sep 19, 2014 @ 12:43pm 
Morgen zijn ik en Storm er ergens tussen 11 & 12 uur, gewoon op dezelfde plek verzamelen als vorige keer?
Sep 18, 2014 @ 4:23am 
omg ik hoop echt dat je vanavond online komt ik wil hem zien~ 8D
Sep 17, 2014 @ 11:44pm 
The machina is so dqmn close to being finished :3 had hem in elkaar gezet (zonder loop, is nog niet af) met de schoudersteun en de scope, en hij ziet er echt vet uit :D
Aug 23, 2014 @ 7:30am 
Oohhh okay.. Mja ik weet niet in hoeverre mensen meerdere laptops hebben? ;u; Wij hebben er 4 in huis maar maar 1tje kan TF2 aan (plus ik weet zeker dat mijn zusje / ouders moeilijk zouden doen als ik hun laptops daarvoor wil gebruiken, heh xD)
Aug 23, 2014 @ 7:13am 
mijn laptop kan geen tf2 aan, daarom speel ik het op een pc ;) En loyd en davina hebben geen laptop, dat is dus het probleem ...
Aug 23, 2014 @ 6:20am 
Oh oh oh! Meer parties! \o/ Yeeeesh~

( Als iedereen zn eigen laptop meeneemt hebben we in principe zoiezo genoeg. :3 )
Aug 18, 2014 @ 10:46am 
:) Think it was a spy disguised as a sollie :) :sticky:
Aug 17, 2014 @ 1:42pm 
look what i found! i. am. FAMOUS! :D begin bij 13:50
http://youtu.be/jQDUYcEGgC0
volgend jaar zullen we er allemaal wel op staan denk ik zo
Aug 17, 2014 @ 11:09am 
@ Gerben: Geweldig idee!
Aug 17, 2014 @ 10:45am 
Lijkt mij leuk. We moeten wel kijken welk weekend inderdaad. En of we genoeg laptops / pc's hebben ...
Aug 17, 2014 @ 6:28am 
ladies, menlegen,

ik ben bijna jarig (27 augustus) en volgens mij zijn er meer rond die tijd jarig, dus dit leek mij het perfecte excuus om nog een TF2 LAN party te houden :3 we moeten wel wachten tot dat iedereen weer terug is van vakantie enzo, dus dat zal dan ergens in september worden denk ik. ik heb in iedergeval erg veel zin een nog zo'n LAN party :3

lemme know what you think, maggots
Jun 7, 2014 @ 1:17pm 
Aww, het is echt niet erg joh. ;w; Het kan een keertje gebeuren en je had hier echt geen invloed op.. No worries~
Jun 7, 2014 @ 1:16pm 
:) alles vergeven (als er al wat te vergeven is :balloonicorn: )

The unit will survive ^_^ :sticky:
Jun 7, 2014 @ 1:15pm 
Ach, Gerben... kan gebeuren. *hugs*
Jun 7, 2014 @ 1:08pm 
Dames en heren, het spijt me echt heel erg dat ik vanavond niet ben komen opdagen. Ik had een sms gestuurd naar Belinda maar om dat ik overgestapt ben naar een andere provider doet mn telefoon erg raar. Kortom, het berichtje is niet verstuurd. Ik had namelijk opeens een bbq waar ik niks van wist. Het spijt me echt heel erg en ik voel me er zwaar klote over. Morgen ben ik zeker optijd. Ik hoop dat ik het goed kan maken met gratis tickets...

I have dishonored this entire unit.

~Gerben
Jun 5, 2014 @ 9:43am 
De forums zijn er nog niet en we hebben nog niks ingepland aangezien we nog niks van Gerben weten.... Kun jij ff aan hem vragen wanneer hij kan? zoals het er nu voor staat zal het waarschijnlijk zondag worden.
Jun 5, 2014 @ 8:12am 
Waar zijn de forums heen? Alles is weg. ;u;

(En is er al wat ingepland voor het weekend of nog niet?)
May 16, 2014 @ 2:25pm 
Is ok. De eerstvolgende event is op zondag.
May 12, 2014 @ 11:48am 
Hallo allemaal, ik kan via mijn telefoon alleen zo een reactie plaatsen. Morgen avond kan ik helaas niet en donderdag ook niet :/