STEAM GROUP
TURK CLAN DayZ GRUP DayZTURK
STEAM GROUP
TURK CLAN DayZ GRUP DayZTURK
1
IN-GAME
6
ONLINE
Founded
December 12, 2014
Language
Turkish
Location
Turkey 
29 Comments
Aug 8, 2025 @ 5:01pm 
gençler sa.Bf6 sardı baya.Eskilerden kim var .Beraber girelim.
Apr 13, 2021 @ 3:21pm 
Hala oynayan var mı aranızda varsa ekleyebilir beraber oynayabiliriz?
Dec 8, 2018 @ 12:57am 
Şuan oynuyorum 0.63 ile gayet güzel gerçekten
Sep 17, 2017 @ 5:59am 
selamünaleyküm.Hala dayz oynayanlar varmı.Biz bırakalı çok oldu.PUBG de dayz oyuncularının nerdeyse hepsini çekti.Dayz oynayanlar ne değişiklikler var 1 sene önceye göre yazabilirlermi
Aug 28, 2017 @ 8:35am 
Arkadaşlar birlikte güçlü bir takım kuralım hangi sunucuya girdiğimiz farketmez Türklerin işbirliği olsun ve Rp çerçevesinde oynayalım oynamak isteyen eklesin
Apr 8, 2017 @ 1:21pm 
ping sorununu nasil cozebilirim?
Apr 8, 2017 @ 1:15pm 
abi biraz kucuk olabilirim fazla konusmam yasim 14 sesim ♥♥♥ ince hatta hep dalga gecerler sen 8 yasindasin sen derler ♥♥♥ oynadim dayz cogu seyi bilirim ama ♥♥♥ ping oluyor en az ping buldugum server 149 pin yardim edermisiniz
Mar 12, 2016 @ 10:51am 
sa 15 yasındayım 24 yasındab ı aıblye oynuoruz yenı akradas aıroyuez guvenılır yas önemli değil eklesin isteyenler
Jan 28, 2016 @ 7:54am 
grub varsa lütfen özele gelsin yaşım 17 410 saat oynadım
Jul 27, 2015 @ 2:40pm 
Selamun Aleyküm yarın hayırlısı ise servere girmeyi düşünüyorum izin var mı ? [yaşım 15]
Jul 19, 2015 @ 3:29pm 
aktif mi? klan lazım
Jun 17, 2015 @ 3:28pm 
eyvallah
Jun 4, 2015 @ 10:33am 
biz ekip olarak oyun motorunun değişmesini bekliyoruz.Bir müddet çekildik
Jun 3, 2015 @ 12:14pm 
Selamün aleyküm arkadaslar, baya oluyor steame girmeyeli ama turk clan davet yollamis bugün gördüm. Hala Dayz oynayanlarimiz varmi? Varsa oynariz?
May 16, 2015 @ 1:30am 
Dayz de bütün türk serverları neden kalktı sorun mu çıktı
Jan 4, 2015 @ 5:49am 
White list e girip bizim servermızda oynayabilmeniz için vu konuya bakınız

http://www.turkclan.com/forum/dayz-genel/14298-guncel-white-list-ve-nasil-girilir.html
Jan 4, 2015 @ 2:33am 
yeni,basladım,gruba,alabilirsiniz
Dec 29, 2014 @ 1:20pm 
Merhaba arkadaşlar iyi oyunlar :)
Dec 21, 2014 @ 3:43am 
Z3A Whiteliste ekleyebilirmisin ? DayZfan dan da yazdım servera girmek istiyorum da. Adım Edward ama white liste oyunda sol alt köşedeki adla kayıt olunuyor değil mi ?
Dec 20, 2014 @ 12:18am 
bir türlü kaydetmediniz beni arkadaşlar ilk açıldığından beri giriyorum forumdan da yazdım...
Dec 18, 2014 @ 6:22pm 
Arkadaşlar dün gece itibariyle white list Özel Üye sistemimize geçtik.Artık kimise şifreylede giremeyecek.Aklı başında fazla trol yapmayan saygı seviyesini iyi koruyan alttan alabilecek sağlam arkadaşlara ihtiyacımız var.Bunun için Team Speak'ten benimle irtibate geçin birebir olarak kayıtları ben alıyorum. TS: turkclan.ts3dns.com
Dec 16, 2014 @ 12:43pm 
Dec 15, 2014 @ 5:38am 
Serverda herhangi bir problem yok full olduğu için sıkıntı yaşıyorsundur qivenC
Dec 14, 2014 @ 1:50pm 
arakdaslar ben servera giremiyorum sebebi nedir?
Dec 13, 2014 @ 9:59am 
beyler twitch.tv de neydi adres ?
Dec 12, 2014 @ 5:34pm 
Arkadaşlar konuya girmeden önce ilk söylemek istediğim şey oyun içerisindeki SAYGI VE AHLAK Lütfen birbirinize gereksiz yere küfür etmeyin.Buna 2 günde çok şahit oldum bu yüzden bununla başlamak istedim bağışlayın.

1)lk hedefimiz sizleri bir çatı altında toplayıp white list yani özel üye sistemine geçmek.Bazı arkadaşlarımız bunu bilmiyor.Kısacası bize id numaralarını vermeyenler serverımıza giremeyecek ve çoğu kişi birbiriniz az çok tanıyacak çakallarla hackerlarla uğraşmayacağız.İlk 15 günümüzde bu sistemi düşünmüyoruz belkide 1 ay sonra oyunculara servermıza alıştıktan sonra sizlerden İD lerinizi isteyeceğiz.Bu steam id niz değil.Oyundayken bir komut yazıyorsunuz dayz id niz çıkıyor uzun bir rakam.Bunu daha sonradan açıklayacağız
Dec 12, 2014 @ 5:24pm 
2)Diğer bir konu ve yapmak istediğimiz role play (Rol yapma ve konuşma) .Arma oynayanlar daha iyi bilir orada adminlerin kontrolunde olduğunuz için kimin ne yaptığı kimi vurduğu nickler belli oluyor.Dayz de bu çok zor ve uğraştırır çok sorunlar çıkar.Bizde isterdik tamamen role play üzerine kurulu olsun ama malesef oyuncuların isimleri gözkmüyor ve belirsizlikte bundan dolayı çok olacaktı r.Biz TURK clan ekibi olarak genellikle KONUŞARAK olayaya başlıyoruz.Eğer konuşma da anlaşma olursa olumlu oluyor olmaz ise çarpışıyoruz.Bazen direk olarak konuşmadan vuruyoruz.Bu sizin insiyatifinize kalmış.Servermız hem sizin hem bizimdir.Biz yeni bir Sistem kurmaya çalışıyoruz.Eğer bu sistemi oturtabilirsek çok güzel anlar meydana gelir.Böylece hepimiz türklerle birlikte oyunun zevkine varırız.Elinizden geldiğince role play yapmaya çalışırsanız güzel olur.

Dec 12, 2014 @ 5:05pm 
TURK LOKASYONLU SERVERIMIZ AÇILMIŞTIR TÜM TÜRK OYUNCULARI BEKLİYORUZ

Server İp: 31.210.76.146:2402

TS : 173.199.64.245:9539

www.turkclan.com

Websitemizdeki DayZ Server Konumuz : http://www.turkclan.com/forum/dayz-genel/14289-turk-clan-dayz-standalone-sunucumuz.html?limitstart=0