Install Steam
sign in
|
language
简体中文 (Simplified Chinese)
繁體中文 (Traditional Chinese)
日本語 (Japanese)
한국어 (Korean)
ไทย (Thai)
Bahasa Indonesia (Indonesian)
Bahasa Melayu (Malay) BETA
Български (Bulgarian)
Čeština (Czech)
Dansk (Danish)
Deutsch (German)
Español - España (Spanish - Spain)
Español - Latinoamérica (Spanish - Latin America)
Ελληνικά (Greek)
Français (French)
Italiano (Italian)
Magyar (Hungarian)
Nederlands (Dutch)
Norsk (Norwegian)
Polski (Polish)
Português (Portuguese - Portugal)
Português - Brasil (Portuguese - Brazil)
Română (Romanian)
Русский (Russian)
Suomi (Finnish)
Svenska (Swedish)
Türkçe (Turkish)
Tiếng Việt (Vietnamese)
Українська (Ukrainian)
Report a translation problem


Dette føltes veldig godt, jeg og Sivert spilte en veldig INTENSE match mellom en haug med svensker, stillingen til svenskene var 14-9, men jeg og Siver ga oss ikke, med the power of the Nigerian ♥♥♥♥ vant vi dette på hjemmebane, dette ble jeg veldig kåt av.
Ja, da er det over folkens, vårt første game på PP. Dette ble en neglbitende runde for oss her på Apeland, grunnet til en veldig close match. Med både veldig høy rocke musikk i bakgrunn som får hele musematten til å hoppe, så ga vi ikke opp, vi kjempet med blod og svette, og fikk en TIE, noe som vi er veldig fornøyd med.
I går tok Jeg, Rik, Brd, Meharn og da en random type som het Skyfall som trudde han var James Bond og kunne løpe rundt alene som en Navy Seal. Vi tok ledelsen tidlig i matchen men tapte ct sida ganske hardt siden skyfall bare var "deadmeat". Vi tapte til slutt gamet 12-16 fordi Skyfall var verdig til et silver team, og meharn med samme score da, men han er unskyldt, han er jo kurder. Det var et veldig trist tap etter vinnet på Inferno tidligere den dagen, vi skylder på James bond filmene og dårlig skytetrening i Al Quaida
Jeg, Ole, Eirik, Jesper og Bård tok idag en runde på Inferno og vant 16-10. Dette var til tross for at Ivan sitt nett gikk helt amok. Jesper startet matchen meget bra med 11 kills og 0 deaths noe som gjorde at vi begynte å mistenke Jesper for aimbot. Motstanderlaget var rimelig dårlig bortsett fra en spiller med navn "13" som var russisk og brukte hacks. Alle russere hacker. To stk fra motstanderlaget forlot plutselig matchen midt i, noe som gjorde det enda lettere for oss å vinne. Den ene spilleren kom tilbake etterhvert, men dette hindret ikke oss i å recke dem. Minneverdige moments: Ivan jumpshotta en motspiller med P2000
Jeppe viste nok en gang sine inzane csgo skills ved å få blå skjerm og leave. Måtte mekke fór. Åhste hadde noen clutch plays (bare 1) og klarte å defuse bomba. Vi lå under zick etter T-side, men som CT rekka vi med Ole og Mehran sine clutch first frags. Men tapte tilslutt etter et slitsomt 4v5 game med BOT Bert. (Brd top fragger, elohell) GG
Jeg og mehran var nettopp i et game den 27/09-2014 klokka 20:00. Vi startet i warmupen med at han ene på enemy team løp og sprayet med ako sirwan og fikk headshots på alle, dette var åpenbart uante krefter, så vi reportet han for hax. Men etter et par runder fant vi ut av at han hadde skrudd av hacken sin, fordi vi lå over med 3-4 runder. vi spilte fint og koste oss, jeg skjekker score boardet og så skjer det. RIP, han ene leava. Mehran får et sammen brudd og soheila gråter. Vi spiller til vi switcher side og det ligger greit ann med 9/9. Vi løper på og sliter veldig med å plante bomben noen runder, men det går fint litt etter vært. litt senere i gamet ripa alle utenom meg og jeg gikk for å finne en knark i norske undergrounds som sto å løp i mot veggen, jeg kunne ikke gjøre annet en å drepe han, så kom karma og jeg døde... Dette var et nederlag for Eirik og Mehran. Rip osama :/
Jeg tok akkurat et game med Mehran, som faktisk gikk veldig bra, akkurat nå husker jeg ikke stillinga men vi vant hvertfall! Vi startet som CT, noe som var merkelig siden Mehran var med, men det er vel sånn at steam ikke alltid vet om det er kurdere som er med. Vi spilte på mirrage, og nesten hver eneste runde som CT gikk T A. Jeg og Mehran var på B, og de andre klarte ikke å contre selvom de alltid gikk samme spots. Jeg fikk 2 granat kills på dette gamet, det ble jeg fornøyd med. Mehran fikk et teamkill fordi han ene som vi ikke kjente løp foran han, og Mehran ble litt hissig, men ble fort glad igjen. Gamet endte som sagt bra, og vi gledet oss over en seier.
I dag tok jeg et game med Eirik, med en overlegen seier forrige runde var selvtilliten vår på topp, og vi var sikre på at vi skulle ta denne seieren hjem. Dette var før vi visste at vi hadde endt opp med en afker som på runde nr 9 sa dette ''kick me and surrender'' det var på dette øyeblikket hvor jeg og Eirik skjønte hva slags game vi hadde endt opp i. Det var en lagspiller på laget vårt som ikke visste helt hvor vi hadde plantet bomben, så han bare gikk sakte på A når bomben var åpenbart på B. Dette førte til frustrasjon fra meg og Eirik sine parter, og vi bestemte oss for å drepe han. Det føltes godt.
I dag klokken 13:00 tok jeg, sivert, ole og mehran oss et game. Vi startet av runden veldig bra og tok ledelsen. Vi var T i første omgang som alltid når man spiller med mehran, vi gikk A og eide, prøvde B en gang og ripa så det ble mere A. Så byttet vi side når vi ledet 8-7, og ente opp med en score på 16-7 som var meget bra. Vi fikk også hele 2 teamkills, ole headshota mehran ordentlig, slik de gjør det i iran og jeg fikk drept den team maten vi ikke kjente så han gikk full ham i chatten. Og som alltid gikk ole helt alene og voldtok små barn. Isbilen for lyf
I går klokken 20:30 tok vi et game med selveste underdogen; Oscar Bang, dette var et veldig risky play for oss, men vi bestemte oss for å ga all in med dette valget, før vi visste ordet av det ble vi eid av CT på nuke, noe som ikke kommer som et sjokk siden nuke er CT sided map. Klokken 20:50 kom min kjære far ned og ville sove, dette medførte til at jeg fikk panikk, og var redd for at han skulle knuse pcen når som helst, dette førte til at jeg løp rundt og tok selvmord i håp om å bli kicka av mine lagkamerater, men klokken 21:00 så gikk strømmen min og 2700 andre personer sine i Holmestrand, dette var veldig frustrenende for meg fordi jeg ville se Senkveld med Thomas Og Harld, noe som ikke skjedde. Jeg ble veldig skuffet.
Da tapte vi nok en kamp mot en haug med Russere og Polakker som hoppet rundt og tok livet som en lek. Når vi da også hadde en Polakk på teamet som var veldig gla i å se ned i bakken var holding av en "ON SITE" veldig lett. Desverre var det bare jeg som hatet han, noe som ikke førte til videre FISTING. Veldig uprofosjonelt
I dag tapte vi kampen mot Dansker og Svensker, på grunn av en kronisk skadet medspiller, som hadde 999ping, dette var en veldig alvorlig skade siden han lagget så mye at han ikke kunne bevege seg, dette medførte til en veldig trollglad ''Berge'' som var sulten etter blod, og han drev og skjøt meg, noe som jeg syntes var veldig unødvending.