STEAM GROUP
Alle hader de to hackere ! madsern & christian AHDTHMC
STEAM GROUP
Alle hader de to hackere ! madsern & christian AHDTHMC
0
IN-GAME
0
ONLINE
Founded
January 19, 2010
22 Comments
Jan 25, 2010 @ 8:46am 
Canox hvem ar aimkey
Jan 24, 2010 @ 10:38am 
HAHAHAHHHAHA CHK = VAC BANNED
Jan 24, 2010 @ 2:34am 
HAHAHAHHHAH WIZ = VAC BANNED
Jan 24, 2010 @ 2:33am 
han kunne ikke holde fingerne fra hack!
Jan 24, 2010 @ 2:32am 
wiz er blevet vac hahaa aka lander eller insight !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jan 23, 2010 @ 12:15pm 
CHK har spillet med dig i dag ffa også har du aimkey på ^^ x22 hack ithink os den måde du ser igennem vægge
Jan 20, 2010 @ 10:08am 
I 4n4 MOD MINE MATES !!!
Jan 20, 2010 @ 10:08am 
HAHAHAHAHAHA NOOB SÅ TAGER DU SPEED HACK PÅ!!!!!!!
Jan 20, 2010 @ 10:05am 
Og hallo hvorfor laver du altid dine egne claner? Er du for noobet til at joine en clan? Når jo det tænkte jeg nok..
Jan 20, 2010 @ 10:05am 
Standart? ja det med colt er det... Men 2 SHOTS NEEJ ! Noob... Jeg ved godt at du ikke kan ramme? Hvordan fanden kan du så gå ud og lave 2 shots med deag? Og få mig og en anden en som jeg ik kan huske..
Jan 20, 2010 @ 7:50am 
PeeTMaaN... Det er standard det i har lavet på mig lille ven (;
Jan 20, 2010 @ 4:59am 
Ehm jo? Du har jo en lille klip inde i youtube? Så tag og luk røven.. Vi tog jer igår 2 maps og i skulle bare lige tude til sidst med at sige i vandt pga. jeg skrev med admin skrift.. Dig og Christian spillede som nogle bots igår? Det var så let at tage jer.. I kunne ikke ramme? I blev nød til at spray løs for at kunne tage os..
Jan 20, 2010 @ 3:34am 
Men i har ingen beviser på at jeg hacker??
Jan 20, 2010 @ 3:31am 
Hvis i siger jeg hacker!! Hvorfor må jeg så ikk få en stjerne?!
Jan 19, 2010 @ 10:31pm 
Det er lidt lamt at det ikke bare kan se det i øjne og sige at de har hacket, så ville de kunne beholde deres værdighed. Jeg kan da godt sige at jeg lige er blivet VAC bannet :D (brugte hack en gang til LAN party)
Jan 19, 2010 @ 7:21am 
Selvfølgelig skal de lige gøre deres profil private !
Jan 19, 2010 @ 7:09am 
Ja :) Og Inzight som hedder iYaz lige nu er også med :P
Jan 19, 2010 @ 7:06am 
ZonichZ er med i gruppen LOL ! :D
Jan 19, 2010 @ 6:57am 
haha christian noob du behøver ikke at skjule dig .. Ved godt du hedder ZonichZ hahaha noob.
Jan 19, 2010 @ 6:54am 
Alle ved at i hackzor i behøver ikke at skifte navn og billeder? noobs..
Jan 19, 2010 @ 6:54am 
Ja luk røven din lille hackzor..
Jan 19, 2010 @ 6:51am 
first comment!