STEAM GROUP
#nesTic.Cup nesTic.de
STEAM GROUP
#nesTic.Cup nesTic.de
2
IN-GAME
20
ONLINE
Founded
June 9, 2008
Language
English
Location
Germany 
19 Comments
Oct 5, 2019 @ 9:34am 
Wann kommt denn nun der Relaunch? Ich bin schon ganz scharf drauf!!!!!!
Oct 12, 2016 @ 12:00pm 
Hi Takamisakari,

unser Programmierer hat uns nach 8 Monaten einfach mal komplett hängen lassen und so standen wir dann plötzlich ohne irgendwas da. Ich kann dir/euch aber jetzt sagen, dass wir mit Hochdruck an einer neuen responsive Seite arbeiten und diese auch immer mehr Form annimmt. Ich werde die Tage überall einen aktuellen Status bekannt geben.
Sep 14, 2016 @ 9:08am 
... lange nichts mehr gehört, und nach den mehrfachen Verschiebungen für den Relaunch auch keine Reaktion auf der Website mehr ... ist da in der Zukunft noch was geplant?
Oct 30, 2015 @ 10:19am 
Wir haben uns jetzt eingecheckt, was nun?
Oct 15, 2015 @ 4:49am 
www.nesTic.de

The way to sign in:
- Create your free Account!
- Confirm the activation link by email
- log in!
- Click next to your avatar on "Edit Profile"!
- Click on "Manage Gameaccounts"!
- Enter the Gameaccount which is listed at the Tournament Details
- Click on "Manage Teams"!
- Choose between "Create Team" adn "Join Team"!
- Sign in into the Tournament
- Confirm your presence by Check-In (one hour before Tournament starts
Oct 15, 2015 @ 2:01am 
So when a tourny announcement pops up! I want to join! How??
Sep 17, 2015 @ 12:57am 
We are still under construction. But prize money will come in the future.
Sep 16, 2015 @ 11:59pm 
is this tournaments for money?
Aug 26, 2015 @ 12:31am 
The next Cup is played. Congratulations to the winners.

Now comes the 1st. 1on1 Cup on Sunday @ 1:30 pm.
Signup now everybody! :) ----- www.nesTic.de
Aug 25, 2015 @ 9:34am 
is there a way to watch the tournaments live on twitch or hitbox or whatever?
Aug 20, 2015 @ 7:31am 
Thanks for your Info TJ Shorty but this Cup we can't schedule on another day.
In the future we will try to look out for ESL dates.
Aug 20, 2015 @ 7:15am 
hey guys can anyone clear me up? i wanna join a tournament but i dont have any mind
Aug 20, 2015 @ 3:32am 
Too bad the 3v3 is the same time as ESL tournament. If you would schedule it on another day I bet a lot more teams would join.
Aug 18, 2015 @ 3:29am 
okay sorry..
At the moment we do not offer TF2 tournaments. In the future, various games will be offered. Maybe then TF2 too! :)
Aug 18, 2015 @ 3:23am 
Is there also a tf2 cup? i just got invited to this group but i don't have rocket league, and what sort of games are played here?
Aug 18, 2015 @ 1:34am 
new Tournament dates available!
check: www.nesTic.de
Aug 6, 2015 @ 11:39pm 
Preis-Update:
1. Platz: 1x LIONCAST LK15 GAMING KEYBOARD + 2x 10 € Paysafe
2. Platz: 1x Road Redeption + 1x 5€ Paysafe
3. Platz: 2x FootLoL

Sign up now! www.nesTic.de
Jul 31, 2015 @ 12:04pm 
hey ich suche noch rocket league spieler :)
Jul 30, 2015 @ 3:48am 
Thanks Larry, but you can also use this way:
Navi (Tournaments) -> Tournaments -> Signups!
When you have problems, contact me!