STEAM GROUP
onlyfriends.be «σғc»
STEAM GROUP
onlyfriends.be «σғc»
6
IN-GAME
76
ONLINE
Founded
October 12, 2011
48 Comments
Apr 4, 2024 @ 1:29pm 
heb zojuist een CS2 jail server online gegooid. Wie er zin in heeft kom eens kijken op discord https://discord.gg/FdkAcydA97 en stuur me een PM
jail.zeejb.be:27060
Nov 7, 2023 @ 12:07pm 
Green Dragon, zit je er nog in?
Apr 9, 2023 @ 1:24pm 
JAIL, waar is den tijd
Aug 7, 2021 @ 8:26am 
Jail server when gasten?
Jun 6, 2021 @ 11:07am 
Waar was den tijd van css jailservers, i miss it tbh Love Doni <3
Nov 20, 2020 @ 2:25am 
inderdaad leuke tijden!
Jul 26, 2020 @ 4:31am 
Persoonlijk zie ik me geen jail meer spelen (eigenlijk ook geen CS). Als je dan toch iets van plan ben zou ik zeggen dat je de meeste kans maakt met een minigame servertje.
May 22, 2020 @ 12:37pm 
Yo, een berichtje uit het niets. Ik speel al langer met het idee om jail/minigame nieuw leven in te blazen. Ik mis toch de goede oude tijd. Via dit bericht wil ik eens pijlen of er animo voor is. So let me know!
Jan 4, 2019 @ 10:08am 
Speelt er ook iemand Pavlov hier ? is wel een vr game
Nov 5, 2018 @ 6:26am 
jaja waar is de tijd van vroeger gebleven
Jun 22, 2017 @ 8:44am 
Hello, is er nog een actieve jail sever online?
Sep 17, 2016 @ 6:41am 
Gooi de jail dan weer open!
Mar 13, 2015 @ 2:10pm 
CSGO Jail
91.121.136.125:27025
Feb 27, 2014 @ 8:11am 
op css hoe heet de jail server
Feb 5, 2014 @ 8:56am 
ik kom ook:P
Dec 7, 2013 @ 2:57pm 
Nice jail server. Ik kom zeker spelen bij jullie.
Dec 6, 2013 @ 12:27am 
Jail zaterdag 20:00 back!
Check www.dimension-gaming.com
Dec 2, 2013 @ 11:33am 
ye jail is terug
Aug 19, 2013 @ 7:30am 
waar is de jail server.?
May 18, 2013 @ 11:23am 
was ip van jail voor css
May 5, 2013 @ 9:37am 
Игровые сервера Counter-Strike: Global Offensive
Counter-Strike: Global Offensive Public 128 Tick - 89.20.146.13:27139
Nov 26, 2012 @ 9:05am 
zijn kei veel mensen verbandt oe kom da almaal ?
Oct 31, 2012 @ 3:40am 
Kan de naam en de clantag van de groep worden verranderd? Denk het niet...
Sep 30, 2012 @ 10:10am 
nee ik denk da de servre plat ligt
Jul 12, 2012 @ 11:42am 
Hallo. Mijn ban moest verlopen zijn rond 18 uur. Maar ik ben nog altijd gebanned. En ligt de site ook plat, want ik geraak er niet op..
Jun 5, 2012 @ 8:02am 
is server uit ?
May 2, 2012 @ 7:40am 
wie is mij friends
Feb 20, 2012 @ 12:48pm 
sorry allemaal
Jan 15, 2012 @ 8:20am 
IK WIL WEER SPELEN IN ONLYFRIEND KAN IK WEER UNBANNEN
Jan 15, 2012 @ 1:30am 
Jan 1, 2012 @ 3:40am 
Happy New Year iedereen!
Dec 27, 2011 @ 9:39am 
laat maar
Dec 27, 2011 @ 9:11am 
wanneer is mijn ban weg
Dec 23, 2011 @ 6:12am 
ik ben LOLLEBOY mag ik unban.
want mijn mic is toch stuk nu.
dus kan ik ook niet meer spammen.
mvg LOLLEBOY
Dec 4, 2011 @ 12:39pm 
chek www.onlyfriends.be en maak een unban!
Dec 3, 2011 @ 7:43am 
ik heb een vraag waarom ik geband ben
Nov 26, 2011 @ 3:09am 
ok
Nov 19, 2011 @ 12:17pm 
Omdat je hebt geghost, en dit is dus tegen de regels.
Nov 19, 2011 @ 9:59am 
hoezo ben ik gebannen van css jailbraik server
Nov 17, 2011 @ 11:22am 
thx voor de inv
Nov 12, 2011 @ 11:17am 
ik ben al een paar dagen geleden geband terwijl ik niets heb gedaan, dus vraag ik me af waarom ben ik geband?
Nov 10, 2011 @ 3:42pm 
hallo :D
Nov 9, 2011 @ 8:45am 
thnx for invite
Nov 8, 2011 @ 2:07am 
thx for invite ;3
Oct 24, 2011 @ 9:27am 
Waarom ben ik gebanned??? ik heb niets misdaan!!!!!
Oct 22, 2011 @ 3:18am 
thanks for the invite :D
Oct 19, 2011 @ 10:40pm 
yoo