STEAM GROUP
Perslampi \o/
STEAM GROUP
Perslampi \o/
18
IN-GAME
129
ONLINE
Founded
June 12, 2010
Language
Finnish
Location
Finland 
420 Comments
Dec 26, 2025 @ 11:40am 
This comment is awaiting analysis by our automated content check system. It will be temporarily hidden until we verify that it does not contain harmful content (e.g. links to websites that attempt to steal information).
Aug 6, 2024 @ 12:34pm 
Tein uuden Perslampi serverin nimellä Perslampi 2.0 jos kiinnostaa, perus arena serveri tähän asti. Löytyy server browserissa, ottakaa yhteyttä jos on kysymyksiä :)
Jul 9, 2022 @ 2:37pm 
Hi, we are looking for tf2 Arena players, join our group
https://aqua.hsduabhb-nmzhi.cf/groups/revivetf2arena
Jan 20, 2022 @ 2:44pm 
Jengiä tf2?
Jan 13, 2022 @ 11:35am 
@Tomzai vois käydä iskee muutaman karpin lätäkköö
Jan 5, 2022 @ 2:45pm 
lampi kasvo umpeen saatana
Dec 6, 2021 @ 7:01am 
:Ddd lammen tynkää
Aug 11, 2021 @ 9:09am 
lammel eka lammel vika still alive ♥♥♥♥♥ (c) Spyr0
Jul 19, 2021 @ 11:59am 
Hiljasta on? 🤣
Jul 19, 2021 @ 10:29am 
:O Pastori
Jul 19, 2021 @ 10:26am 
Täs just Persjalan kans palavers, et olisko Perslammen comeback?
Jul 19, 2021 @ 10:25am 
Minne serveri on kadonnut? ;)
Aug 13, 2020 @ 9:49am 
Og
Apr 1, 2020 @ 12:05am 
legend
Dec 7, 2019 @ 9:49am 
In memoriam
Nov 27, 2018 @ 6:56am 
@Juju Onhan tämä vielä, mutta ei kukaan pelaa. perslampi.dy.fi:27016
Laitan vuoden vaihteessa viimeistään servut kiinni.
Jul 1, 2018 @ 3:01pm 
Lammella 9/20, historiallista.
May 29, 2018 @ 6:51am 
Muutan 6.6 jonka takia Perslampi on poissa linjoilta jonkin aikaa.
May 17, 2018 @ 12:36am 
Now I am part of legend that makes me idiotic ♥♥♥♥♥♥♥♥... Wee!
Jan 15, 2018 @ 12:09pm 
Perslammen webbisivu http://perslampi.fi elvytetty taas toistaiseksi :2016butterfly:
Dec 22, 2017 @ 11:00am 
hyvää joulua
Dec 16, 2017 @ 12:02pm 
mikä on tän perslammen ip ja mite pääsee serveriin?
Oct 25, 2017 @ 3:34am 
Eikös perslammella pelata enään ?
Aug 3, 2017 @ 2:30pm 
Millos alotellaan lammen täyttö
Jan 26, 2017 @ 7:29am 
woot?
Dec 13, 2016 @ 4:21pm 
rip
Jul 27, 2016 @ 8:18am 
rip lampi?
Sep 21, 2015 @ 11:28am 
609
Sep 21, 2015 @ 11:27am 
eihä oo
Sep 11, 2015 @ 7:28am 
666 satanistit
Sep 6, 2015 @ 3:23am 
666 jäsentä
Jul 29, 2015 @ 12:13pm 
tulkaa lammelle
Jul 13, 2015 @ 1:21pm 
perslampi :DDDDDDDDDDDDDd
paras nimi ja parhaat arena servut :oweapon:
Jun 6, 2015 @ 4:15am 
@Sol Itemit ainakin korjattu. Lagista ois kiva saada tietää silloin kun sitä tapahtuu (erityisesti kun sitä tapahtuu kaikilla) niin voin tutkia mikä sitä aiheuttaa. Asetin arenan boottaa joka yö mikä ratkoo joitakin ongelmia ainakin silloin kun en ole paikalla.
Jun 5, 2015 @ 2:11pm 
lammella on pientä lagia ja item servu ei toimi
Jun 2, 2015 @ 7:28am 
♥♥♥♥
May 15, 2015 @ 2:16pm 
mousan plz, kaikki tietää :coolsam:
May 9, 2015 @ 2:54pm 
666 for real:launchpad:
Apr 5, 2015 @ 3:26am 
ei ku jaa taidan tietää :D
Apr 5, 2015 @ 3:01am 
mistä lähtien tänne ei oo voinu joinata ilman kutsua ?
Apr 1, 2015 @ 3:33am 
SuomiAppelsiini?
Mar 21, 2015 @ 11:43am 
@Mestariosuma Vanhahomot ym. muut hakkaa muita pelejä ja uuet tf2 freebiet ja muut randomit pelaa ennemmin orangea ja tradeservuja. TF2:n kulta-ajat loppu f2p:aan.
Mar 21, 2015 @ 8:27am 
Mikä tää juttu on kun servu on semi kuollu? Ois pitkästä aikaa voinu tulla mut nyt lähinnä muistuu kulta-ajat ja perslammen synty mieleen. Muutenki tf:ästä tuntuu arena olevan kateissa kokonaan nykyään.
Mar 2, 2015 @ 1:28am 
Säädän servua tänään (ma 2.3). Lampi tulee takaisin kun järjestelmät on taas pystyssä.
Feb 16, 2015 @ 3:21pm 
HÄÄHÄÄ
Dec 16, 2014 @ 6:34am 
Lol mut :csgob:annattiin servulta, koska mä vaan lepäilin siel rancho relaxol.....että kiitos paljon Lsr kiitos, :csgob:annaa vittu itteskin saatana, kun kerran :csgob:annaat muitakin ilman järkevää syytä ja kick afk vaikka en ees afk. :Steady_Aim: #kiitos vielä kerran.
Aug 13, 2014 @ 4:56am 
CS
Jul 19, 2014 @ 12:09pm 
pppdem reported have fun with ban (c) [√ı] Pan∂a
Jul 7, 2014 @ 5:33pm 
mikä tää juttu oikein on?
Dec 28, 2013 @ 10:30am 
highlander mixiii