STEAM-RYHMÄ
The random group of people TRGOP
STEAM-RYHMÄ
The random group of people TRGOP
1
PELISSÄ
8
PAIKALLA
Perustettu
16. syyskuuta 2010
10 kommenttia
30.9.2010 klo 14.17 
I have a walnut in my mouth hurr hurr, OH GOD IM ALLERGIC!
29.9.2010 klo 6.34 
yay for randomness
19.9.2010 klo 5.45 
why? why do you want 'traps'?
i demand traps.
18.9.2010 klo 7.49 
RANDOM MAGIC
17.9.2010 klo 23.15 
Why all a good day and a good night
17.9.2010 klo 16.28 
The only random thing that isn't good...
getting a comment from the cloest ♥♥♥♥♥♥♥ friend you have saying that he hates your guts and wishes of your death.
16.9.2010 klo 23.04 
Welcome all, Welcome
16.9.2010 klo 23.03 
Hello everyone ^^
16.9.2010 klo 23.03 
Was I the second or third memeber?