Comments
Aug 30, 2025 @ 12:06pm 
+rep ez rush
Jul 20, 2025 @ 11:30am 
random player with deagle )) )
May 8, 2024 @ 1:37pm 
signed by smurfiina
Apr 1, 2024 @ 3:33am 
___███████▀◢▆▅▃              ▀▀████ ___
___██████▌◢▀█▓▓█◣         ▂▃▃  ████ ___
__▐▐█████▍▌▐▓▓▉       ◢▓▓█ ▼ ████ ___
__ ▌██████▎  ▀▀▀        █▓▓▌ ▌ █████ ___
_▐ ██████▊  ℳ         ▀◥◤▀    ▲████▉___
_▊ ███████◣         ′   ℳ  ▃◢██████▐___
_ ▉ ████████◣      ▃、     ◢███▊███ ___
_▉  █████████▆▃        ◢████▌ ███  ___
_ ▉  ████▋████▉▀◥▅▃▃▅▇███▐██▋ ▐██___
Sep 10, 2020 @ 4:08am 
HUUTIKSET MANLETEILLE VITUN ALLE 190CM JOTKA KÄY KAUPASSA :DDDDDDDD Olin käymässä K kaupassa ja siellä on joku 160cm varmaan 29v jätkä ja se vittu tosissaan pyytää muo antamaan sille ylähyllyltä pantteri karkkeja sille ku ei ite ylety :DDD siinä herrasmiehenä sitten lähin vittuun.
Jun 25, 2020 @ 8:08am 
Ei ♥♥♥♥♥ pakko sanoo et oot kyl ihan ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥ jätkä! :D Vituttaa katella sun cs go pelaamista silverissä ♥♥♥♥♥♥♥n nekru ja pakko sanoo kyllä et oot ihan ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ siinä pelissä. :D Ois perseestä olla samassa pelissä, mut se ei varmaan tuu tapahtumaan rankkieron takia? :D Ois mahtavaa jos kävisit 'uninstallaa' csgo, ni voin kavereitten kaa nauraa! :D
Jun 25, 2020 @ 8:08am 
Ei VITTU pakko sanoo et oon kyl kova fani! :D Katellu sun Kouluampumis-vlogei aika paljo ja pakko sanoo kyllä et oot ihan saamerin hyvä ampuun ala-astelaisia :D Ois kiva päästä sun kanssas PÄIVÄKODILLE AMMUSKELEEN , mut se ei varmaan sulle kävis? :D Ois mahtavaa jos kävisit MEIÄNKI KOULUSSA AMMUSKELEEN, ni voin kavereille vähän lesoilla! :D GL HF!
Jun 4, 2020 @ 7:31am 
+rep Adding for trade
Jun 2, 2020 @ 6:49am 
hope ur mother dies finnish sh8t
May 17, 2020 @ 1:33pm 
-rep cheater
Jul 22, 2019 @ 8:24am 
Terve,etsin kaverin kanssa 3pelaajaa cs:go teamiin. Hakusessa olis tällä hetkellä ( riffle,Support,entry) jos sinua kiinnostaisi pelata aktiivisen joukkueen kanssa comppia // faceit ja yrittää kehittyä samalla laita discordissa viestiä. Olemme rankkia gnm-mg1 Tarkoituksena olisi siis pelata aktiivisesti comppia ja faceit. Kun olemme saaneet fullteam pyrimme warmuppaamaan 15-25min! jonka jälkeen keräännymme discordiin! ja käymme taktiikoita läpi jonka jälkeen käymme testaamassa niitä ja katsomme toimiiko ne sitten menemme pelaamaan! pelit lopetetaan siihen että sovitaan seuraavan päivän aikatauluista yms. Tiimi on vasta alussa mutta yritämme saada kasaan kovan joukkueen jolla on tahtoa ja aikaa pyrkiä kehittymään ja pääsemään pitkälle! sinulla on oltava!

-rank gnm (minimi)

-mikki

-discord

-aikaa pelata 2-4h

-pelata viikonloppuisin
Feb 21, 2018 @ 9:24am 
is you wanna are kids with me? <3
Jan 15, 2016 @ 10:34am 
"A winner is someone who recognizes
his God-given talents, works his tail off to develop them
into skills and uses these skills to accomplish his goals."
-Someone i cannot remember, lol.
Oct 17, 2015 @ 10:50am 
"Anything's possible"
- Kevin Garnett
Mar 19, 2015 @ 8:49am 
+rep:D
Nov 18, 2014 @ 3:45am 
geegee