STEAM GROUP
Vendelsö Boyz VendelsoBoyz
STEAM GROUP
Vendelsö Boyz VendelsoBoyz
1
IN-GAME
1
ONLINE
Founded
April 14, 2013
Language
Swedish
Location
Sweden 
ABOUT Vendelsö Boyz

Cream of the crop

Vendelsö Boyz Unleashed

MurrGutt: Admin/Editor

Hybric: GFX

Ballnazor: Content advisor/Editor

Youtube channel

LAN Achievements
2016 Hazard LAN Autum Cup Cs:Go 5v5 | 2nd place
2015 Hazard LAN Autum Cup Cs:Go 5v5 | 2nd place
2015 Hazard LAN Winter Cup Cs:Go 3v3 | 2nd place
2014 Hazard LAN Autum Cup Cs:Go 2v2 | 2nd place
2014 Hazard LAN Winter Cup Cs:Go 3v3 | 1st place
2013 Hazard LAN Autum Cup Cs:Go 2v2 | 1st place
2013 Pixelfactory LAN Winter Cup Cs:Go 3v3 | 2nd place
2012 Hazard LAN Autum Cup Cs 1.6 3v3 | 1st place
POPULAR DISCUSSIONS
VIEW ALL (1)
RECENT ANNOUNCEMENTS
Vendelsö Boyz Unleashed!
34 Comments
Mar 8, 2025 @ 3:33am 
Tjena gorbys!
Har inte skrivit här på ett tag, med tanke på hur vädret har varit den här vintern innebär det tidigt vårstäd hemma hos mig. Jag har blivit uppgraderad med mina verktyg som mamma har tilldelat mig. En Bågsax, 3st pitongkrutonger, 2m viltkadaver och ett paket filmjölk.
Så kommer bli borta ungefär en månad och två eftermiddagar. Men efter det är jag redo att scrimma igen
Aug 14, 2024 @ 4:19am 
Tja grabbar,

Tyvärr måste jag lämna klanen nu då jag har blivit pappa. Det är väldigt kul men tidskrävande, hoppas på er förståelse. Lycka till på Dreamhack Vinter nu, hörde att F0XX3R har gått över till SK? Sjukt ändå. Men tack för allt mina vänner, och Erik. :mkbear:
Feb 13, 2024 @ 3:24pm 
hälsningar, TonySkater.
Apr 19, 2023 @ 11:42am 
Tja grabbar,

Måste tyvärr meddela att socketen i mitt moderkort har böjda pins som gör att mitt CS laggar som fan... Så jag måste tyvärr lämna klanen för tillfället, hoppas det går bra för er i Eagles-Lanet i Juli.
Jan 17, 2023 @ 6:11am 
Tyvärr kan jag inte följa med på LAN:et för vi har höjdhopp i serveringsbrickor-VM men ni kanske borde höra med F0XX3R om han kan fixa flaken med Jolt då jag hörde att hans pappa jobbar på Axfood? Men jag bryr mig inte så mycket om F0XX3R för jag tycker har är så sjukt otrevlig och fiser öppet.

Varför får jag inte komma tillbaka till klanen för? Det är JAG som från dag 1 har satt standard på antalet HS på lången, inte en JÄVEL var i närheten av min storhet ppå A-Site. Ni borde skämmas, jag kommer gå på try-outen i alla fall, så får vi se vem som skrattar sist! :steamthumbsdown:
Jan 5, 2023 @ 4:57pm 
Grabbar, LAN i Årstavikskola på sportlovet. Hoppas alla är taggade och kan ordna skjuts av era föräldrar. Kom ihåg att F0XX3R (Eriks kusin) ordnar nya steamprofilbilder till oss med kool ny klantag.
Jag vill se er frustandes och svettandes när vi tar oss an 5v5 cs 1.5 turneringen och ger dem där jävlar i 5B en riktigt omgång.

@Navve, glöm inte flaken med Jolt, Erik är fortfarande lite tvär över senaste beslutet.
Niklas kommer även vara på plats vilket kan bli stelt.
VIEW ALL (20)
GROUP MEMBERS
Group Player of the Week:
Administrators
Moderators
Members
1
IN-GAME
1
ONLINE
0 IN CHAT
Enter chat room
Founded
April 14, 2013
Language
Swedish
Location
Sweden