Kommentarer
21. feb. kl. 3:34 
add me please bro :D
3. sep. 2025 kl. 12:08 
+rep sniper elite, add me
1. sep. 2025 kl. 17:38 
sup bro, add me! :)
16. juni 2022 kl. 15:33 
7abebe yastaaaa :D
24. jan. 2021 kl. 12:36 
hi, can you send me friend request? i cant add you, idk why
4. aug. 2020 kl. 4:11 
+rep, nice person
can you send me a friend request?
18. aug. 2018 kl. 3:39 
Hi, I trade my pudge arcana for any 10 Dota2 loading screens - if you want send me trade offer, I will accept
12. juni 2018 kl. 0:42 
Hi, I can give my Fractal Horns of Inner Abysm arcana for all of your dota 2 loading screens (Im collecting them) so if it's ok for you send me trade offer please. Link in my bio
25. mar. 2017 kl. 0:06 
potato internet xd
12. nov. 2016 kl. 16:41 
gg
7. sep. 2016 kl. 3:55 
heh you always follow me lol
5. sep. 2016 kl. 12:12 
r1 r1 r1 r1 r1 r1 r1 r1 r1 r1 r1 r1 r1
2. dec. 2015 kl. 16:19 
*backstab* *Backstab* *Backstab* Me:"Noo, he landed it!"
22. nov. 2015 kl. 11:30 
go back to play dota sir
31. aug. 2015 kl. 12:34 
+rep
16. juli 2015 kl. 3:25 
anyway i am playing better then u :D
16. apr. 2015 kl. 13:08 
adeek
26. okt. 2014 kl. 15:35 
sir accept friend request pls i want ur flax! i have 1 key!
9. juni 2014 kl. 15:34 
+rep, fast and clean
24. feb. 2014 kl. 13:06 
+ rep good trader
3. feb. 2014 kl. 16:37 
+rep nice trader:d2naturesprophet:
12. dec. 2013 kl. 2:12 
+rep
19. nov. 2013 kl. 15:06 
+rep good trader
1. nov. 2013 kl. 12:18 
+rep good trader:d2bloodseeker:
1. nov. 2013 kl. 4:05 
+rep
19. juli 2013 kl. 14:34 
+rep, good trader
8. maj 2013 kl. 11:08 
+rep
4. maj 2013 kl. 2:06 
+rep Good trader ^^ :)
2. maj 2013 kl. 23:32 
+rep!! quick n fair trader !
1. maj 2013 kl. 23:49 
+rep !
28. apr. 2013 kl. 15:09 
+rep, friendly, fair.
20. mar. 2013 kl. 6:20 
thank you for help me 27la zlmee
8. mar. 2013 kl. 22:46 
+rep..
1. mar. 2013 kl. 1:14 
++rep
28. feb. 2013 kl. 21:15 
+rep
27. feb. 2013 kl. 20:10 
nice trader + rep
26. feb. 2013 kl. 3:24 
nice trader
26. feb. 2013 kl. 3:04 
+rep good trader
23. feb. 2013 kl. 14:00 
+rep good and fair trader
22. feb. 2013 kl. 23:33 
+rep nice abd fast
22. feb. 2013 kl. 8:23 
+ rep
21. feb. 2013 kl. 9:52 
+ rep very nice trader!!!
20. feb. 2013 kl. 9:13 
+rep fast trade
19. feb. 2013 kl. 16:34 
+smooth trade
19. feb. 2013 kl. 2:34 
kindly Trader :)
18. feb. 2013 kl. 16:48 
+ rep fast & very nice trader
17. feb. 2013 kl. 10:56 
nice trader!
17. feb. 2013 kl. 10:13 
+ rep great trader
13. feb. 2013 kl. 7:24 
+rep good TRADER !!!!!!!!
11. feb. 2013 kl. 0:35 
nice trader rep+